جوکستان برتر ایرانیان پارسی
جوکستان برتر ایرانیان پارسی
خوش امدید به وبلاگم از مشهد ارزوی سلامتی براتون دارم. 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوکستان برتر ایرانیان پارسی و آدرس joknew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه پسره هست تو باشگاه بدنسازی هرموقع می خواد پرس سینه بزنه از بین 60نفرآدم منو صدا می کنه تا کمکش کنم.
هرموقع هم میرم وسط کار خندش میگیره هالترو می زاره جاش.
میگم:برای چی می خندی؟
میگه:تورو می بینم خندم می گیره شبیه محمدرضاگلزاری البته بعداز پاشیدن اسید رو صورتش.
شیطونه میگه وسطای پرس زدن کمکش نکنم هالتر زیر گلوش بمونه.

 

فروش فوق العاده انواع کلنگ با قیمت استثنایی ویژه ی شما عمله های محترم!

تاحالا فکر کردی چه قدر برام ارزش داری؟
200تومن!
قیمت گوشیت همین حدوداست دیگه؟

 

9355001400این شماره ی پینوکیوست زنگ بزن ببین چطوری آدم شده تو هم آدم شی

 

 

عشقم از وقتی رفتی خونه تاریکه چراغ خونه خاموشه!
لامصب چرا فیوزکنتورو برداشتی؟

 

دیروز خالم اینا خونمون بودن.من داشتم FIFA 2012 بازی میکردم.پسر خالم (7سالی داره) اومد تو اتاقم گفت:راست میگی بیا یه بازی بزنیم.گفتم برو حالتو ندارم.گفت:خودت برو(........) الان که به مامانت گفتم بهم چه فحشی دادی اونوقت میفهمی چطوری باید با من حرف بزنی.
من:|
یونیسف:|
سازمان ملل:|
عمو پورنگ:|
FIFA 2012 :|

 

از این جمله چی میفهمید ؟
بودن یا نبودن " مسئله " این است
.
..
این که شکسپیر از اون بچه خر خون های کلاس ریاضی بوده

 

 

تو یه سایت خارجی یه برنامه بود که میگفت کی به ارزوهات میرسی. وفتی دکمه رو فشار دادم نوشت : اون سالی که تیم ملی کشورت میره به جام جهانی سال براورده شدن ارزوهای توئه !
همونجا بود که دونستم حالا حالاها قرار نیست فرجی بشه پس :-|

 

یعنی اگه ایرانسل و همراه اول ما رو به تماشای مسابقه فوتبال دعوت نکنند کسی نگاه نمیکنه ؟؟! نه واقعا برام سواله! :-|

 

مامانم زنگ آیفونو زده باز کردم . مادربزرگم میگه رضا مامانت رو دیدی در رو باز کردی ؟؟؟ میگم : پـَ نـَ پـَ دستش رو از زیر در نشون داد من هم درو باز کردم !!

 

3 ساله که بودم با بابام رفته بودیم مغازه میوه فروشی دوست بابام !!! بعدش من جوگیر شدم یه سیب زمینی کوچولو دیدده بودم بعنوان اینکه اون سیب زمینی شبیه داداشمه دزدیدمش !!! حالا الان 16 سالم شده دوست بابام هر وقت من رو میبینه میگه راستی داداشت رو خوردی ؟؟؟؟ ای سیب زمینی دزد !!

 

بچه که بودم دوست داشتم همه کار هام رو خودم انجام بدم ! یه جورایی مستقل بودم ( 4 ساله بودم قضیه مال اون موقع هاست ) بعدش هر وقت کسی میخواسته بند کفش هام رو برام ببنده با افتخار میزدم تو گوشش و میگفتم رضـــــا خودش !
هر کس هر لطفی بهم میخواسته بکنه میزدمش و میگفتم رضا خودشــــــــــــــــــ !!!!

 

مامانم مثلا میخواسته بره دانشگاهش پول شهریه اش رو پرداخت کنه ساعت 8 رفته 9 رسیده به من زنگ میزنه میگه رضا دهنت سرویس یادم رفت کارت عابر بانک رو بردارم !!
من :O
بعدش گفت تا ساعت 12 که من کلاس دارم کارت عابر بانک رو بیار یعنی 12 اینجا باش بعدش من منتظر بودم میبینم ساعت 11 زنگ زده میگه پسره احمق پس کدوم گوری گیر کردی !؟!؟!؟
من :O
میگم گفتی ساعت 12 اونجا باشم میگه حالا که دیدی زودتر تموم شد کلاسم باید الان بیای اینجا
من :(((((
مامانم :)
قطار سریع السیر مشهد ;)
اوباما پس از خوندن این متن :O

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 11 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:14 ] [ سعیدجوانمرد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 23122
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1